ASA 1239B 01
0
0
ASA 1239B 02
0
0
ASA 1239B 03
0
0
ASA 1239B 04
0
0
ASA 1239B 05
0
0
ASA 1239B 06
0
0
ASA 1239B 07
0
0
ASA 1239B 08
0
0
ASA 1239B 09
0
0
ASA 1239B 10
0
0
ASA 1239B 11
0
0
ASA 1239B 12
0
0
ASA 1239B 13
0
0
ASA 1239B 14
0
0
ASA 1239B 15
0
0
ASA 1239B 16
0
0
ASA 1239B 17
0
0
ASA 1239B 18
0
0
ASA 1239B 19
0
0
ASA 1239B 20
0
0
ASA 1239B 21
0
0
ASA 1239B 22
0
0
ASA 1239B 23
0
0
ASA 1239B 24
0
0
ASA 1239B 25
0
0
ASA 1239B 26
0
0
ASA 1239B 27
0
0
ASA 1239B 28
0
0
ASA 1239B 29
0
0
ASA 1239B 30
0
0
ASA 1239B 31
0
0
ASA 1239B 32
0
0
ASA 1239B 33
0
0
ASA 1239B 34
0
0
ASA 1239B 35
0
0
ASA 1239B 36
0
0
ASA 1239B 37
0
0
ASA 1239B 38
0
0
ASA 1239B 39
0
0
ASA 1239B 40
0
0
ASA 1239B 41
0
0
ASA 1239B 42
0
0
ASA 1239B 43
0
0
ASA 1239B 44
0
0
ASA 1239B 45
0
0
ASA 1239B 46
0
0
ASA 1239B 47
0
0
ASA 1239B 48
0
0
ASA 1239B 49
0
0
ASA 1239B 50
0
0
ASA 1239B 51
0
0

Statistik kring denna serie:

Du kan bläddra mellan 51 bilder i den här serien
0 av 51 har fått koordinaterna angivna
0 bildkommentarer i den här serien

Så här rörde sig flygplanet den dag bilderna togs

Notera att det endast är bilder med koordinater som kan komma ifråga för bestämning.
Du kan växla mellan karta och satellit-vy.
Och öka storlek till helskärm.



2 kommentarer

  • Serien låg tidigare vid Urshult i Småland.
    Kartan var svårläst. Den sa: 1239, medan det i själva verket var 1237. Rätt serie ligger där nu.
    JA

  • Tidigare endast 1239. Men sedan den äkta 1239 identifierats i februari 2020, fick denna serie ett reservnummer
    JA

  • Logga in för att lämna kommentar...

© Flygfotohistoria, samtliga rättigheter förbehålles.
Företaget Flygfotohistoria drivs av Johan Ahlén
Webbplatsen utvecklas av