ASA 1820 01
1
1
ASA 1820 02
1
1
ASA 1820 03
0
0
ASA 1820 04
1
1
ASA 1820 05
1
1
ASA 1820 06
1
1
ASA 1820 07
1
1
ASA 1820 08
1
1
ASA 1820 09
1
1
ASA 1820 10
1
1
ASA 1820 11
1
1
ASA 1820 12
1
1
ASA 1820 13
1
1
ASA 1820 14
2
1
ASA 1820 15
2
1
ASA 1820 16
2
1
ASA 1820 17
1
1
ASA 1820 18
1
1
ASA 1820 19
0
0
ASA 1820 20
0
0
ASA 1820 21
1
1
ASA 1820 22
0
0
ASA 1820 23
0
0
ASA 1820 24
1
1
ASA 1820 25
0
0
ASA 1820 26
2
1
ASA 1820 27
1
1
ASA 1820 28
1
1
ASA 1820 29
1
1
ASA 1820 30
1
1
ASA 1820 31
0
0
ASA 1820 32
1
1
ASA 1820 33
1
1
ASA 1820 34
1
1
ASA 1820 35
1
1
ASA 1820 36
1
1
ASA 1820 37
2
1
ASA 1820 38
2
1
ASA 1820 39
0
0
ASA 1820 40
1
1
ASA 1820 41
1
1
ASA 1820 42
1
1
ASA 1820 43
1
1
ASA 1820 44
0
0
ASA 1820 45
1
1
ASA 1820 46
1
1
ASA 1820 47
1
1
ASA 1820 48
1
1

Statistik kring denna serie:

Du kan bläddra mellan 48 bilder i den här serien
39 av 48 har fått koordinaterna angivna
45 bildkommentarer i den här serien

Så här rörde sig flygplanet den dag bilderna togs

Notera att det endast är bilder med koordinater som kan komma ifråga för bestämning.
Du kan växla mellan karta och satellit-vy.
Och öka storlek till helskärm.



1 kommentar

  • Serien tidigare felaktigt placerad i Småland.
    (undra på att ingen kände igen sig...)
    Tack till Janne Sandgren som kan sina kyrkor.
    PS
    Mycket Mälaröar blir det...
    Men det var ett område som flygfotobolaget använde som provområde vid nyanställningar av fotografer / piloter.
    Mycket nöje!

  • Logga in för att lämna kommentar...

© Flygfotohistoria, samtliga rättigheter förbehålles.
Företaget Flygfotohistoria drivs av Johan Ahlén
Webbplatsen utvecklas av