ASA 1003 01
1
1
ASA 1003 02
0
0
ASA 1003 03
0
0
ASA 1003 04
0
0
ASA 1003 05
0
0
ASA 1003 06
0
0
ASA 1003 07
0
0
ASA 1003 08
0
0
ASA 1003 09
0
0
ASA 1003 10
0
0
ASA 1003 11
0
0
ASA 1003 12
0
0
ASA 1003 13
0
0
ASA 1003 14
0
0
ASA 1003 15
0
0
ASA 1003 16
0
0
ASA 1003 17
0
0
ASA 1003 18
0
0
ASA 1003 19
0
0
ASA 1003 20
0
0
ASA 1003 21
0
0
ASA 1003 22
0
0
ASA 1003 23
0
0
ASA 1003 24
0
0
ASA 1003 25
0
0
ASA 1003 26
0
0
ASA 1003 27
0
0
ASA 1003 28
0
0
ASA 1003 29
0
0
ASA 1003 30
0
0
ASA 1003 31
0
0
ASA 1003 32
1
1
ASA 1003 33
1
1
ASA 1003 34
0
0
ASA 1003 35
0
0
ASA 1003 36
0
0
ASA 1003 37
0
0
ASA 1003 38
0
0
ASA 1003 39
0
0
ASA 1003 40
0
0
ASA 1003 41
0
0
ASA 1003 42
0
0
ASA 1003 43
0
0
ASA 1003 44
0
0
ASA 1003 45
0
0
ASA 1003 46
0
0
ASA 1003 47
0
0
ASA 1003 48
0
0
ASA 1003 49
0
0
ASA 1003 50
0
0
ASA 1003 51
1
1
ASA 1003 52
0
0

Statistik kring denna serie:

Du kan bläddra mellan 52 bilder i den här serien
4 av 52 har fått koordinaterna angivna
4 bildkommentarer i den här serien

Så här rörde sig flygplanet den dag bilderna togs

Notera att det endast är bilder med koordinater som kan komma ifråga för bestämning.
Du kan växla mellan karta och satellit-vy.
Och öka storlek till helskärm.



2 kommentarer

  • Serien presenterad i sin helhet i januari 2012

  • Materialet i denna serie bilder lider bitvis av tekniska brister. Ofta är dock kvalitén bättre än vad som syns här.
    Räkna alltså inte med högsta kvalitet vid beställning. Ta i stället gärna kontakt via e-post så får vi tillsammans se vad som går att göra.
    Bilderna är ju hur som helst unika och lyckligtvis räddade åt eftervärlden!

  • Logga in för att lämna kommentar...

© Flygfotohistoria, samtliga rättigheter förbehålles.
Företaget Flygfotohistoria drivs av Johan Ahlén
Webbplatsen utvecklas av