ASA 2227 01
0
0
ASA 2227 02
1
1
ASA 2227 03
0
0
ASA 2227 04
0
0
ASA 2227 05
0
0
ASA 2227 06
0
0
ASA 2227 07
0
0
ASA 2227 08
0
0
ASA 2227 09
0
0
ASA 2227 10
0
0
ASA 2227 11
0
0
ASA 2227 12
0
0
ASA 2227 13
0
0
ASA 2227 14
0
0
ASA 2227 15
0
0
ASA 2227 16
0
0
ASA 2227 17
0
0
ASA 2227 18
0
0
ASA 2227 19
0
0
ASA 2227 20
0
0
ASA 2227 21
1
0
ASA 2227 22
0
0
ASA 2227 23
0
0
ASA 2227 24
0
0
ASA 2227 25
0
0
ASA 2227 26
0
0
ASA 2227 27
0
0
ASA 2227 28
1
1
ASA 2227 29
0
0
ASA 2227 30
0
1
ASA 2227 31
1
1
ASA 2227 32
0
0
ASA 2227 33
0
0
ASA 2227 34
0
0
ASA 2227 35
0
0
ASA 2227 36
0
0
ASA 2227 37
0
0
ASA 2227 38
0
0
ASA 2227 39
0
0
ASA 2227 40
0
0
ASA 2227 41
0
0
ASA 2227 42
0
0
ASA 2227 43
0
0
ASA 2227 44
0
0
ASA 2227 45
0
0
ASA 2227 46
0
0
ASA 2227 47
0
0
ASA 2227 48
0
0
ASA 2227 49
0
0
ASA 2227 50
0
0
ASA 2227 51
0
0

Statistik kring denna serie:

Du kan bläddra mellan 51 bilder i den här serien
4 av 51 har fått koordinaterna angivna
4 bildkommentarer i den här serien

Så här rörde sig flygplanet den dag bilderna togs

Notera att det endast är bilder med koordinater som kan komma ifråga för bestämning.
Du kan växla mellan karta och satellit-vy.
Och öka storlek till helskärm.



3 kommentarer

  • Järnvägen är elektrifierad och ser ut att vara normalspårig.

  • Järnvägssträckan (Frövi-Grängesberg) elektrifierades 1954-1955. På bilderna är stolpar resta, men resten av kontaktledningen saknas. Bilderna är mest troligt tagna 1954.

  • Serien låg tidigare under Okänt, med nummer X041.
    Sedan i februari 2018 ligger den nu rätt.
    Tack till alla som bidragit med att få den rätt.
    Järnvägshistoriskt forum samt Jan Sandgren till exempel.
    Sedan januari 2020 har samtliga bilder rätt nummer (X041 borttaget)
    JA

  • Logga in för att lämna kommentar...

© Flygfotohistoria, samtliga rättigheter förbehålles.
Företaget Flygfotohistoria drivs av Johan Ahlén
Webbplatsen utvecklas av