ASA X041 01
0
0
ASA X041 02
1
1
ASA X041 03
0
0
ASA X041 04
0
0
ASA X041 05
0
0
ASA X041 06
0
0
ASA X041 07
0
0
ASA X041 08
0
0
ASA X041 09
0
0
ASA X041 10
0
0
ASA X041 11
0
0
ASA X041 12
0
0
ASA X041 13
0
0
ASA X041 14
0
0
ASA X041 15
0
0
ASA X041 16
0
0
ASA X041 17
0
0
ASA X041 18
0
0
ASA X041 19
0
0
ASA X041 20
0
0
ASA X041 21
1
0
ASA X041 22
0
0
ASA X041 23
0
0
ASA X041 24
0
0
ASA X041 25
0
0
ASA X041 26
0
0
ASA X041 27
0
0
ASA X041 28
1
1
ASA X041 29
0
0
ASA X041 30
0
1
ASA X041 31
0
1
ASA X041 32
0
0
ASA X041 33
0
0
ASA X041 34
0
0
ASA X041 35
0
0
ASA X041 36
0
0
ASA X041 37
0
0
ASA X041 38
0
0
ASA X041 39
0
0
ASA X041 40
0
0
ASA X041 41
0
0
ASA X041 42
0
0
ASA X041 43
0
0
ASA X041 44
0
0
ASA X041 45
0
0
ASA X041 46
0
0
ASA X041 47
0
0
ASA X041 48
0
0
ASA X041 49
0
0
ASA X041 50
0
0
ASA X041 51
0
0

Område:
norr om Lindesberg. Björkhyttan. Larsbo

Landskap:
Västmanland

Vår statistik:
du kan bläddra mellan 51 bilder i den här serien



3 kommentarer

  • Järnvägen är elektrifierad och ser ut att vara normalspårig.

  • Järnvägssträckan (Frövi-Grängesberg) elektrifierades 1954-1955. På bilderna är stolpar resta, men resten av kontaktledningen saknas. Bilderna är mest troligt tagna 1954.

  • Serien låg tidigare under Okänt, med nummer X041.
    Sedan i februari 2018 ligger den nu rätt.
    Tack till alla som bidragit med att få den rätt.
    Järnvägshistoriskt forum samt Jan Sandgren till exempel.
    JA

  • Logga in för att lämna kommentar...

© Flygfotohistoria, samtliga rättigheter förbehålles.
Företaget Flygfotohistoria drivs av Johan Ahlén
Webbplatsen utvecklas av Nils Ivanson