ASA 2089 01
0
0
ASA 2089 02
1
1
ASA 2089 03
0
0
ASA 2089 04
0
0
ASA 2089 05
0
0
ASA 2089 06
0
0
ASA 2089 07
0
0
ASA 2089 08
0
0
ASA 2089 09
0
0
ASA 2089 10
0
0
ASA 2089 11
0
0
ASA 2089 12
0
0
ASA 2089 13
0
0
ASA 2089 14
0
0
ASA 2089 15
0
0
ASA 2089 16
0
0
ASA 2089 17
0
0
ASA 2089 18
0
0
ASA 2089 19
0
0
ASA 2089 20
0
0
ASA 2089 21
0
0
ASA 2089 22
0
0
ASA 2089 23
0
0
ASA 2089 24
0
0
ASA 2089 25
1
0
ASA 2089 26
0
0
ASA 2089 27
0
0
ASA 2089 28
0
0
ASA 2089 29
0
0
ASA 2089 30
0
0
ASA 2089 31
0
0
ASA 2089 32
0
0
ASA 2089 33
0
0
ASA 2089 34
0
0
ASA 2089 35
0
0
ASA 2089 36
0
0
ASA 2089 37
0
0
ASA 2089 38
0
0
ASA 2089 39
1
1
ASA 2089 40
1
1
ASA 2089 41
1
1
ASA 2089 42
0
0
ASA 2089 43
0
0
ASA 2089 44
0
0
ASA 2089 45
0
0
ASA 2089 46
0
0
ASA 2089 47
0
0
ASA 2089 48
0
0
ASA 2089 49
0
0
ASA 2089 50
0
0
ASA 2089 51
0
0
ASA 2089 52
0
0

Statistik kring denna serie:

Du kan bläddra mellan 52 bilder i den här serien
4 av 52 har fått koordinaterna angivna
5 bildkommentarer i den här serien

Så här rörde sig flygplanet den dag bilderna togs

Notera att det endast är bilder med koordinater som kan komma ifråga för bestämning.
Du kan växla mellan karta och satellit-vy.
Och öka storlek till helskärm.



2 kommentarer

  • Serien presenterad i januari 2012

  • Materialet i denna serie bilder lider bitvis av tekniska brister. Ofta är dock kvalitén bättre än vad som syns här.
    Räkna alltså inte med högsta kvalitet vid beställning. Ta i stället gärna kontakt via e-post så får vi tillsammans se vad som går att göra.
    Bilderna är ju hur som helst unika och lyckligtvis räddade åt eftervärlden!

  • Logga in för att lämna kommentar...

© Flygfotohistoria, samtliga rättigheter förbehålles.
Företaget Flygfotohistoria drivs av Johan Ahlén
Webbplatsen utvecklas av