ASA 1794 01
0
0
ASA 1794 02
0
0
ASA 1794 03
0
0
ASA 1794 04
0
0
ASA 1794 05
0
0
ASA 1794 06
0
0
ASA 1794 07
0
0
ASA 1794 08
1
1
ASA 1794 09
0
0
ASA 1794 10
0
0
ASA 1794 11
0
0
ASA 1794 12
0
0
ASA 1794 13
1
1
ASA 1794 14
1
1
ASA 1794 15
0
0
ASA 1794 16
0
0
ASA 1794 17
0
0
ASA 1794 18
0
0
ASA 1794 19
0
0
ASA 1794 20
0
0
ASA 1794 21
0
0
ASA 1794 22
0
0
ASA 1794 23
0
0
ASA 1794 24
0
0
ASA 1794 25
0
0
ASA 1794 26
2
1
ASA 1794 27
2
1
ASA 1794 28
0
0
ASA 1794 29
1
1
ASA 1794 30
0
1
ASA 1794 31
0
0
ASA 1794 32
0
0
ASA 1794 33
0
0
ASA 1794 34
0
0
ASA 1794 35
0
0
ASA 1794 36
1
1
ASA 1794 37
1
1
ASA 1794 38
1
1
ASA 1794 39
0
0
ASA 1794 40
1
1
ASA 1794 41
1
1
ASA 1794 42
0
0
ASA 1794 43
0
0
ASA 1794 44
0
0
ASA 1794 45
0
0
ASA 1794 46
0
0
ASA 1794 47
0
0
ASA 1794 48
1
1
ASA 1794 49
0
0
ASA 1794 50
1
1
ASA 1794 51
0
0
ASA 1794 52
1
1
ASA 1794 53
0
0

Statistik kring denna serie:

Du kan bläddra mellan 53 bilder i den här serien
15 av 53 har fått koordinaterna angivna
16 bildkommentarer i den här serien

Så här rörde sig flygplanet den dag bilderna togs

Notera att det endast är bilder med koordinater som kan komma ifråga för bestämning.
Du kan växla mellan karta och satellit-vy.
Och öka storlek till helskärm.



2 kommentarer

  • Bild 26&27 Kyrka.

  • Serien har sannolikt fått fel nummer på bilderna. Korrekt, enligt kartan är 1550. På sikt kommer detta att ändras.
    Tidigare låg serien bland okända serier.
    Tack till kamraterna på Järnvägshistoriskt forum, inte minst Mikael Blom. Samt till oförtröttlige Jan Sandgren. Personer som inte kan se en stoppbock utan att ge sig den på att reda ut var den stått.
    JA

  • Logga in för att lämna kommentar...

© Flygfotohistoria, samtliga rättigheter förbehålles.
Företaget Flygfotohistoria drivs av Johan Ahlén
Webbplatsen utvecklas av