ASA 1839 01
0
0
ASA 1839 02
0
0
ASA 1839 03
0
0
ASA 1839 04
0
0
ASA 1839 05
0
0
ASA 1839 06
0
0
ASA 1839 07
0
0
ASA 1839 08
0
0
ASA 1839 09
0
0
ASA 1839 10
0
0
ASA 1839 11
0
0
ASA 1839 12
0
0
ASA 1839 13
0
0
ASA 1839 14
0
0
ASA 1839 15
0
0
ASA 1839 16
1
1
ASA 1839 17
0
0
ASA 1839 18
0
0
ASA 1839 19
0
0
ASA 1839 20
0
0
ASA 1839 21
0
0
ASA 1839 22
0
0
ASA 1839 23
0
0
ASA 1839 24
0
0
ASA 1839 25
0
0
ASA 1839 26
1
1
ASA 1839 27
0
0
ASA 1839 28
0
0
ASA 1839 29
0
0
ASA 1839 30
0
0
ASA 1839 31
0
0
ASA 1839 32
0
0
ASA 1839 33
0
0
ASA 1839 34
0
0
ASA 1839 35
1
1
ASA 1839 36
0
0
ASA 1839 37
0
0
ASA 1839 38
0
0
ASA 1839 39
0
0
ASA 1839 40
0
0
ASA 1839 41
0
0
ASA 1839 42
0
0
ASA 1839 43
0
0
ASA 1839 44
1
1
ASA 1839 45
0
0
ASA 1839 46
0
0
ASA 1839 47
0
0
ASA 1839 48
1
1
ASA 1839 49
0
0
ASA 1839 50
1
1

Statistik kring denna serie:

Du kan bläddra mellan 50 bilder i den här serien
6 av 50 har fått koordinaterna angivna
6 bildkommentarer i den här serien

Så här rörde sig flygplanet den dag bilderna togs

Notera att det endast är bilder med koordinater som kan komma ifråga för bestämning.
Du kan växla mellan karta och satellit-vy.
Och öka storlek till helskärm.



1 kommentar

  • Originalkartan har otydligt noterade siffror. Ser ut som 1837, skall vara 1839.
    Dessutom är linjerna något svårtolkade.
    Detta har medfört att serien inte definierats förrän på hösten 2009.
    JA

  • Logga in för att lämna kommentar...

© Flygfotohistoria, samtliga rättigheter förbehålles.
Företaget Flygfotohistoria drivs av Johan Ahlén
Webbplatsen utvecklas av