ASA 2207 01
1
1
ASA 2207 02
0
0
ASA 2207 03
0
0
ASA 2207 04
0
0
ASA 2207 05
0
1
ASA 2207 06
0
0
ASA 2207 07
0
1
ASA 2207 08
0
1
ASA 2207 09
0
1
ASA 2207 10
0
1
ASA 2207 11
0
0
ASA 2207 12
0
0
ASA 2207 13
0
1
ASA 2207 14
0
1
ASA 2207 15
0
0
ASA 2207 16
0
0
ASA 2207 17
0
0
ASA 2207 18
0
0
ASA 2207 19
0
0
ASA 2207 20
0
0
ASA 2207 21
0
0
ASA 2207 22
0
0
ASA 2207 23
1
1
ASA 2207 24
0
0
ASA 2207 25
0
0
ASA 2207 26
0
0
ASA 2207 27
0
0
ASA 2207 28
0
0
ASA 2207 29
0
0
ASA 2207 30
0
0
ASA 2207 31
0
1
ASA 2207 32
1
1
ASA 2207 33
0
1
ASA 2207 34
1
1
ASA 2207 35
0
1
ASA 2207 36
1
1
ASA 2207 37
1
1
ASA 2207 38
0
1
ASA 2207 39
1
1
ASA 2207 40
1
1
ASA 2207 41
1
1
ASA 2207 42
1
1
ASA 2207 43
0
0
ASA 2207 44
0
1
ASA 2207 45
0
1
ASA 2207 46
0
1
ASA 2207 47
1
1
ASA 2207 48
0
0
ASA 2207 49
1
1
ASA 2207 50
0
1
ASA 2207 51
0
1

Statistik kring denna serie:

Du kan bläddra mellan 51 bilder i den här serien
28 av 51 har fått koordinaterna angivna
12 bildkommentarer i den här serien

Så här rörde sig flygplanet den dag bilderna togs

Notera att det endast är bilder med koordinater som kan komma ifråga för bestämning.
Du kan växla mellan karta och satellit-vy.
Och öka storlek till helskärm.



2 kommentarer

  • Serien låg länge bland de okända.
    Tack till Jan Sandgren och till entusiasterna på Järnvägshistoriskt Forum för benägna bidrag.
    JA

  • Serien hette tidigare felaktigt X045
    JA

  • Logga in för att lämna kommentar...

© Flygfotohistoria, samtliga rättigheter förbehålles.
Företaget Flygfotohistoria drivs av Johan Ahlén
Webbplatsen utvecklas av