ASA 1039 01
1
1
ASA 1039 02
1
1
ASA 1039 03
1
1
ASA 1039 04
1
1
ASA 1039 05
1
1
ASA 1039 06
1
1
ASA 1039 07
1
1
ASA 1039 08
1
1
ASA 1039 09
1
1
ASA 1039 10
1
1
ASA 1039 11
1
1
ASA 1039 12
1
1
ASA 1039 13
1
1
ASA 1039 14
1
1
ASA 1039 15
1
1
ASA 1039 16
1
1
ASA 1039 17
1
1
ASA 1039 18
1
1
ASA 1039 19
1
1
ASA 1039 20
1
1
ASA 1039 21
1
1
ASA 1039 22
1
1
ASA 1039 23
1
1
ASA 1039 24
1
1
ASA 1039 25
1
1
ASA 1039 26
2
1
ASA 1039 27
2
1
ASA 1039 28
1
1
ASA 1039 29
1
1
ASA 1039 30
1
1
ASA 1039 31
1
1
ASA 1039 32
1
1
ASA 1039 33
1
1
ASA 1039 34
1
1
ASA 1039 35
1
1
ASA 1039 36
1
1
ASA 1039 37
1
1
ASA 1039 38
2
1
ASA 1039 39
1
1
ASA 1039 40
1
1
ASA 1039 41
1
1
ASA 1039 42
2
1
ASA 1039 43
1
1
ASA 1039 44
1
1
ASA 1039 45
0
0
ASA 1039 46
1
1
ASA 1039 47
1
1
ASA 1039 48
2
1
ASA 1039 49
1
1
ASA 1039 50
1
1
ASA 1039 51
1
1

Statistik kring denna serie:

Du kan bläddra mellan 51 bilder i den här serien
50 av 51 har fått koordinaterna angivna
55 bildkommentarer i den här serien

Så här rörde sig flygplanet den dag bilderna togs

Notera att det endast är bilder med koordinater som kan komma ifråga för bestämning.
Du kan växla mellan karta och satellit-vy.
Och öka storlek till helskärm.



1 kommentar

  • 25 26 27 = delar av Båberg med Vassända-Naglums kyrka
    35 – 42 = Grunnebo
    47 utkanten av Väne-Ryr

    Tack till Richard Loe som förmedlat fakta

  • Logga in för att lämna kommentar...

© Flygfotohistoria, samtliga rättigheter förbehålles.
Företaget Flygfotohistoria drivs av Johan Ahlén
Webbplatsen utvecklas av