ASA 2029 01
1
1
ASA 2029 02
1
1
ASA 2029 03
1
1
ASA 2029 04
1
1
ASA 2029 05
1
1
ASA 2029 06
1
1
ASA 2029 07
0
1
ASA 2029 08
1
1
ASA 2029 09
1
1
ASA 2029 10
1
1
ASA 2029 11
1
1
ASA 2029 12
1
1
ASA 2029 13
1
1
ASA 2029 14
1
1
ASA 2029 15
1
1
ASA 2029 16
1
1
ASA 2029 17
0
1
ASA 2029 18
1
1
ASA 2029 19
1
1
ASA 2029 20
1
1
ASA 2029 21
1
1
ASA 2029 22
1
1
ASA 2029 23
1
1
ASA 2029 24
1
1
ASA 2029 25
1
1
ASA 2029 26
1
1
ASA 2029 27
1
1
ASA 2029 28
1
1
ASA 2029 29
1
1
ASA 2029 30
1
1
ASA 2029 31
1
1
ASA 2029 32
1
1
ASA 2029 33
0
1
ASA 2029 34
1
1
ASA 2029 35
0
1
ASA 2029 36
1
1
ASA 2029 37
0
1
ASA 2029 38
1
1
ASA 2029 39
1
1
ASA 2029 40
1
1
ASA 2029 41
1
1
ASA 2029 42
1
1
ASA 2029 43
1
1
ASA 2029 44
1
1
ASA 2029 45
1
1
ASA 2029 46
1
1
ASA 2029 47
1
1
ASA 2029 48
1
1
ASA 2029 49
1
1
ASA 2029 50
1
1
ASA 2029 51
1
1
ASA 2029 52
1
1
ASA 2029 53
1
1

Statistik kring denna serie:

Du kan bläddra mellan 53 bilder i den här serien
53 av 53 har fått koordinaterna angivna
48 bildkommentarer i den här serien

Så här rörde sig flygplanet den dag bilderna togs

Notera att det endast är bilder med koordinater som kan komma ifråga för bestämning.
Du kan växla mellan karta och satellit-vy.
Och öka storlek till helskärm.



3 kommentarer

  • Serien flyttad från Okänt i mars 2018.
    Vi saknar det kartblad med inritningar som visar var dessa bilder är tagna.
    Tack ändå till följande som hjälpt till att få bilderna på plats:
    Anton Ornelid, Per Olevik, Ingrid Jonsson samt Jan Sandgren.

  • Då är alla bilderna placerade och klara

  • December 2020: Per-Erik Österlund bidrar med det ovedersägliga; han ger oss en kartbild uppritad från positionerna på samtliga 53 (!) motiv i en tidigare "Okänd" serie. Tack för detta till en i övrigt kartlös region: Generalstabskartan n:r 53 (Mariestad) saknas, så därför blir det en osäker uppgift att bestämma flygningar i kartans område. Samma gäller kartblad 54 (Karlsborg) och 81 (Filipstad).
    Så, kort och gott: Man tackar!

  • Logga in för att lämna kommentar...

© Flygfotohistoria, samtliga rättigheter förbehålles.
Företaget Flygfotohistoria drivs av Johan Ahlén
Webbplatsen utvecklas av